9. března 2010

Agatha Christie: And Then There Were None - Návod

Kapitola 1

Jděte k molu, prozkoumejte zničenou loď a vraťte se zpět k domu, kde si promluvte se sluhou. Po skončení rozhovoru se dostanete do domu. Jděte doleva, v místnosti na konci si vezměte ze stolku tři skleničky a pokračujte pokoje s kulečníkem. Tam si vyslechněte rozhovor dvou mužů, jděte zpět do uvítacího sálu a vstupte do jídelny napravo. Z prvního šuplíku komody si vezměte baterku, zadními dveřmi vstupte do kuchyně a ve spižírně si vezměte lopatku z pytle s moukou. Dvakrát s ní odeberte mouku z pytle a získáte baterie. Potom si vezměte z poličky kus sýra zabaleného v látce, jděte zpět do kuchyně a zadními dveřmi vstupte do chodby. Odtud jděte do pokoje služebnictva po vaší levici, seberte ze stolku balíček šicích jehel a vraťte se na chodbu. Vyběhněte po schodech nahoru, promluvte si s postarší ženou a pomozte jí zvednout prádlo ze země (1. možnost). Jděte doprava, projděte dveřmi a dostanete se do horního patra s pokoji. Zamiřte doleva, vstupte do 4. dveří, na které narazíte a ze stolku vedle postele se pokuste vzít zápisník. Objeví se Blore a odehraje se krátká scénka. Poté vyjděte ven na ochoz, postupně zaklepejte na všechny zbylé pokoje a seznamte se s dalšími 4 hosty. Hned poté zazní zvonek a vy se přesunete do kuchyně. Poslechněte si zpoza dveří rozhovor v jídelně, pak se vraťte ke schodišti, vyběhněte nahoru a ze skříně si vezměte ubrusy. Poté jděte zpět k pokojům, dejte se doprava a vejděte do druhého pokoje, na který narazíte. Ze stolku si vezměte kódovanou zprávu, pak prozkoumejte noční stolek napravo od postele a ze šuplíku seberte dešifrovací klíč. Vraťte se na ochoz a jděte do pokoje Emily (starší dáma). Seberte ze stolku bibli a otevřete si inventář. Do spodní lišty dejte postupně bibli, kódovanou zprávu a dešifrovací klíč, zkombinujte je (symbol ozubených koleček) a zapište si je do notebooku (symbol lupy). Potom vyjděte zadními dveřmi na balkón, dejte se doleva a narazíte na dalekohled, který spolu s trojnožkou seberte. Jděte zpátky do kuchyně a znovu vyslechněte rozhovor v jídelně. Po skončení animace vyběhněte po schodech nahoru, v doktorově pokoji seberte jeho brašnu a doneste mu jí do pokoje pro služebnictvo. Po předání kufříku jděte do salónku, vyslechněte si rozhovor mezi hosty a jděte do vstupní haly. Z gramofonu seberte desku, vraťte se do salónku a postupně všechny vyzpovídejte. Jakmile Marston zemře, tak si znovu se všemi promluvte a kapitola skončí.

Kapitola 2

Jděte ke schodišti, zkombinujte baterie s baterkou a vyjděte nahoru. Jděte do pokoje doktora Armstronga, prohlédněte si ho a následně utíkejte do Lombardova pokoje. Poslechněte si jeho chrápání, utíkejte za paní Brentovou a pak se automaticky vrátíte do salónku. Zamiřte do jídelny, shlédněte animaci a opět si se všemi promluvte.

Kapitola 3

V kuchyni si promluvte se sluhou Rogersem, pak jděte do herny vedle salónku a vyslechněte rozhovor mezi Armstrongem a Wargravem. Poté si s oběma ještě promluvte a zadními dveřmi vstupte do knihovny, odkud pokračujte prosklenými dveřmi ven z domu. Po cestičce dojděte na křižovatku, dejte se pravou cestou a doběhněte k včelím úlům. Ze země seberte koš se zkvašenými jablky, jděte nazpět a dejte se spodní cestou na útes, kde si promluvte se slečnou Claythornovou. Vraťte se na křižovatku, jděte doleva a dostanete se na rozcestí ve tvaru písmene Y. Levou cestou jděte na pláž, kde si promluvte s generálem a následně pokračujte z rozcestí jakoby nahoru po travnaté pěšince. Doběhněte k místu, kde si promluvte s Blorem a Lombardem, pokračujte po cestičce před dům a znovu s nimi prohoďte pár slov. Levou cestou pokračujte k dřevěné boudě, promluvte si s dvojicí a vstupte dovnitř. Seberte lopatu opřenou o stěnu, v zadní části vědro a vyjděte před dům. Pokračujte směrem na východ až k pumpě, seberte hadice a vědro naplňte vodou. Pak už se jen vraťte před dům a promluvte si s Emily.

Kapitola 4

Promluvte si se všemi v jídelně, následně se sluhou v kuchyni a hra se přenese do salónku, kde vyzpovídejte Emily. Pak zamiřte do knihovny, prozkoumejte knihovnu po vaší levici a seberte tři knihy. Vložte je zpět zpátky podle barev a vstupte do tajné chodby, která se otevřela. Nejprve prohledejte stolek nalevo, pak jděte k trezoru a otočte kolečkem podle kódu, který jste získali z dešifrované zprávy v první kapitole (doleva na 28, doprava na 11 a doleva na 49). Zatáhněte za kliku, vstupte do trezoru, zpod stolku napravo si vezměte vyfouknutý člun a zamiřte k šuplíkům. Přehoďte je tak, aby vytvořili větu Rule The Waves, vstupte do tajné místnosti a pákou nalevo nahoďte světla. Sejděte po schůdcích dolů do jeskyně, přeběhněte přes železný můstek a prohledejte harampádí, mezi kterým najdete vesla. Projděte dřevěnými dveřmi, ze země seberte kleště a prohlédněte si stěnu. Jakmile se dostanete skrz ní, tak použijte na prohlubeň v zemi lopatu a získáte ruční vzduchovou pumpu. Utíkejte nazpět přes železný můstek, jděte doprava a prozkoumejte malou ponorku. Odmontujte z ní vrtuli, jděte dál po můstku a prozkoumejte vodu. V inventáři zkombinujte člun, vesla a vzduchovou pumpu, následně nafoukejte člun a použijte ho na vodu. Odehraje se krátká scénka, ve které poplujete po moři a následně ztroskotáte na pláži. Utíkejte k domku na kopečku, uvnitř si vezměte z truhly rybářské sítě a vyjděte před dům. Jděte doprava, sklepními dveřmi sestupte dolů a dostanete se do známé jeskyně. Vraťte se tedy zpět do knihovny, odtud do herny a dvojitými dveřmi vedle kulečníku vstupte do promítací místnosti. Po skončení animace si promluvte s Verou i Philipem a jděte do vstupní haly. Odtud zamiřte k jídelně a promluvte si se sluhou. Následně jděte ke schodišti, vstupte do dveří za ním a dostanete se na chodbu. Z ní se vydejte do kuchyně a v inventáři od sebe oddělejte sýr a látku. Jděte k lisu na ovoce nalevo od spižírny, vložte do nádoby látku a pak i zkvašená jablka. Pod trubici, ze které vytéká šťáva položte skleničku, na tyč nahoře připevněte vrtuli a otočte s ní. Vezměte si skleničku s moštem, utíkejte do 2. patra a vstupte do pokoje zavražděného generála McKenzieho. Tam si promluvte se soudcem, pak se vydejte do pokoje doktora Armstronga a promluvte si s ním. Nyní se vydejte do pokoje pro služebnictvo, v koupelně vyzpovídejte Blora a hra vás automaticky posune do nočního salónku. Jděte do pokoje Very, po krátké scénce si odpočiňte a ráno si promluvte s ostatními. Jakmile vás soudce pošle najít ostatní, tak vyjděte s Blorem před dům a narazíte na Emily. Potom už jen utíkejte do zahrady k dřevěné boudě, kde tato kapitola končí.

Kapitola 5

V herně si promluvte se soudcem Wargravem, pak pokračujte přes knihovnu na zahradu a dojděte na křižovatku. Dejte se pravou cestou, utíkejte kolem úlů a na rozcestí ve tvaru T se dejte spodní cestou. Doběhněte až ke dvou kozám, kde vám v cestě dál brání trní. Polijte ho jablečný moštem, kozy ho spasou a vy můžete pokračovat na druhou část pláže. Napravo si ze země vezměte rybářské lanko, pak prozkoumejte oblohu a dostanete hlášku o červeném blikajícím světle. Použijte na to místo dalekohled a v dálce uvidíte bóji. Jděte zpět ke dvou kozám, jděte o jeden obraz jakoby dál a zamiřte cestou v pravé horní části. Doběhněte k další koze, do žlabu vylijte vodu z vědra a doběhněte po cestičce do malé rybářské osady. V druhém domku si vezměte kožený postroj na kozu, jděte zpět na křižovatku a odtud směrem na jih k útesu, kde opět narazíte na Veru a Philipa Lombarda. Pak otevřete menu, překreslete si plánek jak sestavit padák a vraťte se na terasu k domu, kde narazíte na Emily a doktora Armstronga. Po skončení debaty se zeptejte Emily jestli by vám sešila ubrusy na padák a dejte jí balíček jehel. Pak jděte do domu, vyběhněte po schodech nahoru a klíčovou dírkou se podívejte do pokoje doktora Armstronga. Následně jděte k dřevěné kůlně, kde si promluvte s Blorem a hra vás přesune na pláž. Vydejte se nazpět k Emily, dejte jí rybářské lanko a jděte do vstupní haly. Ihned nato jděte za Emily a vezměte si od ní hotový sešitý výrobek. Ten pak zkombinujte v inventáři s rybářskou sítí, trojnožkou od dalekohledu a koženým postrojem pro kozy. Nyní utíkejte na útes, kde jste dříve potkali Veru a použijte padák. Jakmile budete moci postavu ovládat, tak se urychleně vydejte k včelím úlům a kapitola skončí.

Kapitola 6

Promluvte si s Wargravem, následně s Armstrongem a opusťte salón. Jděte do 2. patra, vstupte do Lombardova pokoje a stanete se svědky krátké scénky. Následně utíkejte do herny, shlédněte animaci v níž zjistíte, že jste otráven a po výkřiku Very zamiřte nahoru do patra. Vydejte se k jejímu pokoji a budete omráčen. Po probuzení pod schody jděte do jídelny, kde najdete zastřeleného soudce. Nyní se vydejte do rybářské osady, vstupte do prvního domku a nalevo od vchodu najdete kanystr s benzínem. Jděte zpět k domu, v dřevěné boudě prozkoumejte generátor a nalijte do něj benzín z kanystru. Následně generátor nastartujte, jděte do vstupní haly a promluvte si s oběma muži u dveří. Vyjděte před dům, jděte k úlům a pokračujte o jeden obraz doleva. Nalevo v trávě najdete sérum, které na sebe okamžitě použijte.

Kapitola 7

Se všemi v salónku si promluvte, shlédněte animaci a vyběhněte nahoru do patra. Jděte na obhlídku pokojů zbylých hostů, pak vyjděte před dům a chvíli zkoumejte okolí. Nakonec se vraťte do domu, v 2. patře si promluvte s Verou a ta vám řekne, že mám Philipovu zbraň a že se Philip vydal rozdělat signální oheň. Utíkejte tedy k útesu, kde jste použili dříve padák, prozkoumejte oheň a vraťte se zpět do sídla. Nahoře si promluvte s Verou, Blorem a Philipem, shlédněte sekvenci a začne 8. kapitola.

Kapitola 8

Nejprve jděte do promítacího sálu, prozkoumejte soudcovo tělo a utíkejte do knihovny. Z ní vyjděte prosklenými dveřmi před dům, obhlédněte tělo mrtvého Blora a shlédněte rozhovor s Verou. Potom zvedněte ze země mramorovou sošku, utíkejte na pláž a napravo najdete tělo doktora Armstronga.

Kapitola 9

Po rozhovoru s Verou opusťte dům a utíkejte na útes, kde shlédněte animaci.

Kapitola 10

Vyjděte po schodech nahoru a shlédněte animaci. Nyní máte na výběr dvě možnosti. Buď se schovejte do koupelny anebo si vezměte do ruku sošku a trefte s ní Gabriellu do ruky. Nakonec už jen shlédněte závěrečnou animaci a máte dohráno.

Žádné komentáře:

Okomentovat