Bonusy
Alternativní úvodní obrazovka: Dohrajte hru a na úvodní obrazovce se objeví vesnice, po níž se můžete pomocí pravé analogové páčky pohybovat.
Obtížnost Professional: Dohrajte hru jednou dokonce, uložte si ji a pak dejte New Game. Při výběru se objeví nová obtížnost.
Speciální kostým 1: Dohrajte hru jednou do konce a po započetí nové hry si budete moci vybrat tento kostým. Leon bude mít známou uniformu R.P.D. a Ashley slušivý kostýmek.
Speciální kostým 2: Dohrajte mód Separate Ways a při započetí nové hry si ho budete moci vybrat. Leon bude mít mafiánský oblek z 30. let a Ashley bude celá v rytířském brnění. Výhodou je, že jí nepřátelé nebudou moci zranit a ani odnést.
Matilda: Po dohrání hry si nahrajte uloženou pozici a pistoli si budete moci koupit od obchodníka hned na začátku.
Nekonečný raketomet: Získáte ho stejně jako Matildu po prvním dohrání hry.
Chicago Typewritter: Dohrajte Separate Ways a tento samopal získáte do hlavní hry. Pokud pak dohrajete Assigment Ada, tak ho získáte i do módu Separate Ways.
Rotačák: Spusťte mód Mercenaries a získejte se všemi postavami ve všech kolech 5 hvězd.
P.R.L. 142: Dohrajte hru na obtížnost Professional.
Separate Ways, Assigment Ada a Mercenaries: Tyto 3 módy odemknete po dohrání hry.
Movie player: Po dohrání hry si můžete v sekci extras přehrát všechny videa z celé hry.¨
Ada´s Report: Obsahuje reporty Ady a odemknete je dohráním módu Separate Ways.
Assigment Ada
Kolem útesů doběhněte na rozcestí, dejte se pravou cestou do tábora a dveřmi za JJ utíkejte dál. Doběhněte k žebříku, vylezte po něm nahoru a stejnou cestou jako Leon doběhněte až do pevnosti. Dveře budou bohužel zamčené a tak vylezte po žebříku nahoru a protáhněte se ventilační šachtou. Nyní podle mapy (hvězdičky) sesbírejte první čtyři vzorky Las Plagas. Po sebrání 4. vzorku v laboratořích se spustí poplach, který vypněte za použití počítače a utíkejte si pro pátý vzorek ke komunikační věži. Jakmile vás napadne Krauser, tak v inventáři oddělejte ze sniperovky zaměřovač a vyčkejte až se k vám přiblíží a odkryje. V tu chvíli do něj začněte pálit a počkejte až odskočí. Celý postup opakujte dokud neuteče. Pak už si jen vezměte poslední vzorek Las Plagas, vyjeďte výtahem nahoru a ve věži kontaktujte vrtulník, který vás odveze pryč.
Separate ways návod
Kapitola 1: Zazvonit na kostelní zvon
Po skončení animace prozkoumejte vesnici a vyčkejte, dokud nesletí kohout ze střechy domu. Pak se k němu vydejte pomocí háku (grapple gun) se vytáhněte nahoru a seberte klíč. S ním si odemkněte dveře domu napravo od věže a vstupte dovnitř. Dle potřeby si dokupte vybavení, v zadní části domu slezte do podzemí a tím proběhněte až žebříku, který vás dovede k cestičce ke kostelu. Běžte ke kostelu, kolem útesů napravo projděte až na konec a ze země si vezměte zelený kámen. S ním se vydejte do uličky za kostelem, na panelu zadejte 3, 4, 4, 4, 3, 4, 4, 4 a 3 a seberte artefakt. Na jeho místo vložte zelený kámen, artefaktem odemkněte dveře kostela a vylezte po žebříku do 2. patra. Na konci ochozu aktivujte panelu a složte obrazec na zdi, čímž ukončíte kapitolu.
Kapitola 2: Záchrana Luise
Opusťte místnost, seběhněte po schodech dolů a zadním východem opusťte dům. Protáhněte se kolem chlápka s motorovkou a projděte vraty na konci cestičky. Skrz vesnici rovnou proběhněte na farmu, pokračujte jihovýchodními vraty dál a tunelem doběhněte na velké prostranství s domy. Vstupte do prostředního domku, shlédněte animaci a vraťte se zpět do domu na kopci, kde jste misi začínali. Po skončení animací a následném probuzení v jeskyni se vyhněte popravě, doběhněte ke schodišti a po něm zamiřte o patro výše. V místnosti s ovládáním lanovky si ze stolku seberte železný klíč, po schodech seběhněte až úplně dolů a zamiřte do stodoly. Zastřelte ženskou s motorovou pilou, vezměte si klíč, který po ní zůstane a s jeho pomocí aktivujte lanovku (klíč vložte do panelu v místnosti s ovládáním). Nasedněte na lanovku, dojeďte do druhé části a utíkejte k bráně pod kopcem. S pomocí háku ji překonejte, proběhněte koridorem až k El Gigante a dveřmi za ním mu utečte.
Kapitola 3: Zisk vzorku
Nejprve zastřelte všechny členy sekty v červených kápích a spustí se animaci v níž se vám uvolní brána. Utíkejte tedy k ní, vyběhněte na ochoz a dvojitými dveřmi na konci pokračujte dál. Doběhněte ke kašně, prozkoumejte zamčené dveře a za pomoci háku proskočte oknem do místnosti. Zastřelte mnicha v rudém hábitu, z velké truhly vyjměte přesýpací hodiny a skrz okno se vraťte ke kašně. Pokračujte dál do budovy, seběhněte dolů po schodech a vstupte do skladiště nalevo. Dle potřeby si dokupte vybavení, druhými dveřmi zamiřte do jídelny a odsud do místnosti, kde na vás spadne klec.Dvakrát prozkoumejte truhlu, vložte do ní přesýpací hodiny a rychle rozstřelte zámek klece. Uvolněnými dveřmi se vydejte dál, shlédněte animaci s Leonem a jděte vstříc konci kapitoly.
Kapitola 4: Zastavit Leonovo zabití
Doběhněte k zátarasu, kterým nepůjde projít, vstupte do skladiště nalevo a projděte jím na druhou stranu ulice. Hákem se vytáhněte na můstek nahoře a dveřmi na konci pokračujte do přístavu. Utíkejte dopředu, shlédněte animaci a až skončí, tak nejprve zlikvidujte bandu nepřátel a následně seberte aktivační klíč. S ním utíkejte ke kulometné věži, kterou jste míjeli, aktivujte ji a zničte vše, co půjde. Po výbuchu doběhněte k žebříku, vylezte po něm nahoru a nechte se výtahem převést na loď. Vytáhněte se na horní palubu, prozkoumejte záď a objeví se nové kanóny. Rychle použijte hák, dostaňte se na horní platformu a seberte červenou kartu. Pak použijte hák na stěnu naproti, aktivujte dělo a zlikvidujte vše okolo vás. Ada ho potom automaticky opustí a vy budete muset projít v časovém limitu brankou na zádi lodi. Jedinou cestou doběhněte k obchodníkovi, uložte si hru a dveřmi pokračujte kupředu. Probojujte se k žebříku, seskočte dolů a najděte mezeru v zábradlí. Tou znovu seskočte dolů, doběhněte k můstku a vytáhněte se na něj. Rychle postřílejte dotírající nepřátele, vylezte po žebříku nahoru a jedinou možnou cestou doběhněte do místnosti, kde Saddler odtáhl Ashley. Odtud už jen pokračujte podle mapy k určenému bodu a zachraňte Leonovy život.
Kapitola 5: Získání vzorku
Vyběhněte na kopec, zlikvidujte JJ a doběhněte do domku, kde vás uvězní pomocí výbušného sudu. Likvidujte nepřátele, dokud se neotevřou dveře a pak pokračujte stejně jako Leon nahoru k pevnosti. Přehoďte obě páky (každou bude hlídat JJ), projděte otevřenými dveřmi a po schodech vyběhněte až úplně nahoru. Podél útesu doběhněte k velkým dřevěným vratům, které vás zavedou do podzemí. Po shlédnutí animace utíkejte do vězení, druhým vchodem ho opusťte a připravte se na souboj s Krauserem. Střílejte mu do noh, a jakmile si klekne, tak mu palte do hlavy, přičemž nezapomeňte uhýbat před jeho útoky. Po jeho zabití utíkejte po ochozu až k obchodníkovi a pomocí háku se vydejte vstříc Saddlerovi. Pokud máte dost munice nebude boj moc velký problém. Uhýbejte jeho útokům, střílejte do něj a ve chvíli kdy mi z pusy vyleze velké oko, tak do něj střílejte. Až se vám ho podaří udolat, hra se přenese nahoru na střechu, kde bojuje Leon a Saddler. Použijte hák, v časovém limitu 2 minut doběhněte až k speciálnímu raketometu a hoďte ho Leonovi. Spustí se závěrečná animace, kterou putování za Adu končí.
9. března 2010
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat