9. března 2010

Silent Hill - Návod

Začátek (Beginning)

Utíkejte po ulici za malou Cheryl a po krátké animaci ji následujte do uličky mezi garážemi. Pokračujte brankou až na samý konec k ukřižovanému tělu, kde vás napadnou dětské zombie. Tato část hry se objeví pouze při prvním hraní hry.

Starý Silent Hill (Old Silent Hill)

Po probuzení v kavárně a rozmluvě s krásnou Cybil získáte zbraň. Z pultu si vezměte mapu, baterku, nůž a 2 health drinky a pokuste se odejít. Zabijte létající monstrum, jenž vás napadne, seberte ze stolku rádio a konečně opusťte kavárnu. Podle mapy se vydejte do označené malé uličky, na konci si vezměte železnou tyč a přečtěte si stránku na zemi. Zjistíte, že je Cheryl ve škole. Vydejte se tedy na roh Levinovy a Mathesonovy ulice, dejte se na západ a u obrovské jámy si přečtete vzkaz na cestě. Utíkejte zpět na Levin street, držte se po levé straně a jakmile narazíte na boudu, tak jí prozkoumejte. Získaným klíčem odemkněte přilehlý dům, vstupte do něj a utíkejte na druhou stranu. Prozkoumejte dveře, které jsou blokovány 3 zámky, ze stěny nalevo si okopírujte mapu a opusťte dům. Nyní budete muset podle nově zakreslených poznatků najít všechny klíče. Vydejte se na západ po Finney street, z kufru policejního auta seberte klíč lva a po pravé straně Ellroy street pokračujte na jih. Na konci přeběhněte přes malou dřevěnou lávku k domku, z poštovní schránky vylovte klíč strašáka a zamiřte do úzké uličky mezi Ellroyovou a Bachmanovou ulicí. Utíkejte po ní na sever a vstupte na malé basketbalové hřiště po levé straně. V kaluži krve najdete klíč lesníka. Se všemi klíči se vraťte do domku na Levin street, odemkněte si zadní dveře a vyjděte ven na zahradu. Náhle se setmí a vám nezbude nic jiného, než doběhnout do školy v jihozápadním rohu mapy.

Midwichská základní škola (Midwich Elementary School)

U vstupu seberte mapu, utíkejte na nádvoří a dvojitými dveřmi na severu vsupte do chodby. Pokračujte ke schodišti, vyběhněte do 2. patra a zamiřte do Lab equipment room. Seberte kyselinu a tu použijte na ruku ve vedlejší chemické laboratoři. Seberte zlatý medailon, vraťte se na nádvoří v 1. patře a do věže v jihovýchodním rohu vložte medailon do příslušného otvoru. Opět vyběhněte do 2. patra , jděte do Music room a prozkoumejte zakrvavené piáno. Zmáčkněte tyto klávesy 2. bílá zleva, 2. bílá zprava, 1. černá zprava, 3. bílá zprava a 1. černá zleva. Seberte stříbrný medailon, po jihovýchodním schodišti se vraťte na nádvoří a vložte do věže druhý medailon. Vraťte se zpět k JV schodišti, seběhněte dolů do kotelny a v Boiler room aktivujte červené tlačítko. Pak už vám nic nebrání, abyste vstoupili do útrob hodinové věže, prošli na druhou stranu a dostali se tak do iluzorní verze školy.

Iluzorní midwichská základní škola (Ilusorium Midwich Elementary School)

Ve skladišti (Storage) si vezměte gumový míček a přes halu v SV rohu mapy zamiřte do učebny. Z rohu stolu seberte obrázkovou kartu, pokračujte do vedlejší učebny a odtud pak do místnosti za recepcí. Do dveří vsuňte obrázkovou kartu, projděte na chodbu a na pánských záchodech si vyzvedněte brokovnici. Přes učebny doběhněte ke schodišti (při snaze opustit druhou učebnu začne zvonit telefon), vyběhněte do 2. patra a vaše kroky nechte směřovat do šatny (Locker room). Obhlédněte podezřelou skříňku, jděte zpět a jakmile vypadne ze skříně mrtvola, tak ji připravte o klíč. Nyní se vraťte zpět k SZ schodišti a vyběhněte po něm na střechu. Prozkoumejte odvodňovací kanálek a uvidíte malý klíček. Do otvoru v JV rohu střechy vložte gumový míček a otočte ventilem nalevo. Seběhněte dolů na nádvoří, kde prohledejte SV část poblíž dveří a získáte klíč od třídy. Nyní utíkejte do 2. patra odemkněte si dveře do Library reserve, z ní vstupte do vedlejší knihovny a odtud na chodbu. Ihned zamiřte do třídy nalevo (použijte klíč z nádvoří), probojujte se k JV schodišti a seběhněte do Boiler room ve sklepě. Otočte levým ventilem jednou doprava, pravým ventilem dvakrát doleva a nastupte do výtahu. Jakmile skončí animace čeká vás souboj s prvním bossem. Nejprve do něj nasázejte několik ran z obyčejné pistole a počkejte až se zastaví a začne krvácet. Opatrně se k němu přibližte a až rozevře hlavu, tak ho dodělejte brokovnicí. Po souboji se objevíte v normální verzi školy. Z podlah sebert klíč K. Gorgona a opusťte školu.

Cesta do centrálního Silent Hillu (Way To Central Silent Hill)

Dejte se na východ Bradburyho ulicí, u jámy odbočte do uličky na sever a doběhněte ke garáži se zakrvácenými vraty. Hned za nimi projděte vrátky na zahradu a vstupte do domku K. Gordona. Druhými dveřmi dům opusťte a pokračujte na Bradbury street. Odtud si to pak úzkou uličkou namiřte do kostela, kde vás čeká rozhovor s tajemnou Dahliou. Jakmile vaše rozmluva skončí, tak si z oltáře vezměte Flauros a klíč od mostu, opusťte kostel a po Bloch street pokračujte na východ. Držte se pravé strany ulice a po chvíli doběhnete k řídící budově mostu. Vyběhněte po schůdkách do řídící místnosti, ze židle si vezměte mapu a pomocí klíče spusťte most. Přeběhněte most a utíkejte do místní nemocnice.

Nemocnice Alchemilla (Alchemilla Hospital)

Jedinými dveřmi projděte do místnosti s dr. Kaufmannem, shlédněte animaci a pak dveřmi napravo pokračujte skrz malou místnost až do recepce. Z nástěnky si vezměte mapu a podle ní zamiřte do kanceláře lékařů. Ze stolku seberte mapu sklepa, přejděte do vedlejší konferenční místnosti a na stole najdete klíč od suterénu. Nyní se vydejte do kuchyně (Kitchen) pro plastovou láhev, ve vedlejší kanceláři ředitele (Director´s Office) do ní naberte tekutinu za stolem a po schodech seběhněte do suterénu. V místnosti s generátorem aktivujte tlačítko, vstupte do výtahu a vyjeďte do 2. patra, kde prozkoumejte dveře. Zjistíte, že jsou zamčené. To samé opakujte i ve 3. patře a situace se bude opakovat. Když se však nyní vrátíte do výtahu, tak se na panelu objeví 4 a vy se budete muset vydat o další patro směrem nahoru.

Iluzorní nemocnice Alchemillla (Ilusorium Alchemilla Hospital)

Proběhněte na konec chodby, seběhněte po schodech do 3. patra a na záchodech si vezměte Plate of turtle. Ve skladišti (Storage room) si vezměte balíček s krví, pak utíkejte do pokoje 306, ze stěny sundejte Plate of cat a po schodišti seběhněte do 2. patra. V místnosti 201 si nejprve vyzvedněte zapalovač a zamiřte do 204, kde přistupte k chapadlům. Hoďte jim balíček s krví a ze stěny si vezměte Plate of hatter. V 1. patře seberte v Director´s Office poslední plát (Plate of queen), vraťte se zpět do 2. patra a vstupte do Nurse center, kde najdete hádanku. Do otvorů na dveřích vložte 4 pláty (turtle vpravo nahoru, hatter vpravo dolů, cat vlevo dolů a queen vlevo nahoru) a projděte odemknutými dveřmi. Zaběhněte nejprve na operační sál, vezměte si klíčem a pokračujte na jednotku intenzivní péče (ICU), kde najdete desinfekční alkohol. Nyní se vydejte do výtahu, sjeďte dolů do suterénu a v místnosti s generátorem si vyzvedněte další zbraň (Hammer). Klíčem z operačního sálu si odemkněte dveře do skladiště, uvnitř odsuňte skříň a vstupte do malé místnosti s mříží. Nejprve ji polijte desinfekčním alkoholem, pak zapalte a sejděte dolů. Jedinými dveřmi vstupte do chodby, jděte kousek dopředu a zahněte do dveří nalevo. Dostanete se do úzké chodby, kde za prvními dveřmi vpravo najdete videokazetu a za posledním dveřmi nalevo klíč. Se získanými věcmi utíkejte do pokoje 302 ve 3. patře, pusťte si videokazetu a pokračujte do Examination room v 1. patře. Po shlédnutí animací a následném probuzení se ze stolku nalevo vezměte klíč od antikvariátu a opusťte nemocnici.

Centrální Silent Hill (Central Silent Hill)

Utíkejte na roh Koontz a Simmons street, pokračujte na sever a držte se podél pravé strany vozovky. Po chvíli putování najdete na severu města antikvariát. Vstupte dovnitř, odsuňte skříň a protáhněte se tajným průchodem do místnosti se svatyní. Pokuste se opustit místnost, shlédněte animaci a po probuzení utíkejte ven, vstříc iluzornímu městu.

Iluzorní centrální Silent Hill (Ilusorium Central Silent Hill)

Vyběhněte na ulici, dejte se doleva a držte se levé strany. Po chvíli narazíte na díru v plotě, kterou se dostanete do budovy. Vylezte po eskalátorech nahoru, dejte se doprava (z vašeho pohledu) a pak znovu doprava. Proběhněte kolem lavičky a nakonec se zřítíte dolů. Zbavte se dalšího bosse (Large Worm), seberte loveckou pušku a vyjděte ven. Poničeným městem doběhněte zpět do nemocnice, promluvte si s Lisou a zase ji opusťte. Projděte nemocniční bránou, utíkejte rovně a po schodišti vyběhněte na střechu, kde vás čeká souboj s další fází Large worma.

Cesta do stok (Way To Sewers)

Seběhněte ze střechy dolů na ulici, vraťte se zpět do Old Silent Hillu a budete automaticky přesunuti ke vchodu do kanalizace. Prozkoumejte zámek klece, rozstřelte ho a po žebříku slezte dolů do kanalizace.

Kanalizace (Sewers)

Utíkejte na konec prvního tunelu, dejte se doleva a držte se levé zdi. Až zajdete za roh, přejděte na druhou stranu stoky (na stěně uvidíte nápis C3) a dejte se vpravo. Jedinou možnou cestou doběhněte až do místnosti, kde najdete na stole mapu a na stěně klíč. Druhou brankou místnost opusťte, podívejte se na mapu a doběhněte k jižnímu žebříku, po kterém vylezte nahoru. Dojděte na rozcestí, podle mapy se dejte východní cestou a na konci zahněte doprava. Na dalším rozcestí se dejte doprava a dojděte na západní konec chodby, kde najdete tratoliště krve. Prozkoumejte ho, seberte klíč a zbavte se havěti, která vás napadne. Nakonec už jen doběhněte na východní konec kanálů, klíčem si odemkněte dveře a po žebříku vylezte na povrch.

Silent Hill (Silent Hill)

Utíkejte rovně, doběhněte k informační tabuli a vezměte si z ní mapu. Zamiřte do Annie´s Bar, uvnitř shlédněte animaci s dr. Kaufmannem a pak prohledejte jeho peněženku, která leží na zemi. V ní najdete recept a klíč. Opusťte tedy bar a vydejte se na východ k Indian Runner. Prozkoumejte recept, číselný kód zadejte na zámku dveří a vstupte dovnitř. Otevřete zásuvku stolku, seberte klíč od sejfu a otevřete ho. Pak prozkoumejte papíry na zdi a získáte další kód (0886). Opusťte budovu, utíkejte na jih a držte se pravé strany silnice. Po chvíli narazíte na dveře s kódovacím panelem. Zadejte kód získaný v IR, vstupte dovnitř a z pohovky seberte magnet. Otevřenými dveřmi pokračujte na recepci a odtud ven z budovy. Běžte do pokoje 3, odsuňte komodu a pomocí magnetu vytáhněte klíč od motocyklu. Vraťte se zpět do místnosti, kde jste našli magnet, vstupte do dveří napravo a na motorku použijte klíč. Po skončení animace vyběhněte ven na ulici, utíkejte na západ po Sandford street a po chvíli nastane prudká změna.

Iluzorní Silent Hill (Ilusorium Silent Hill)

Pokračujte dál na západ a po chvíli odbočte na jih směrem k majáku (Lighthouse). Po chvíli narazíte na loďku, ve které shlédněte rozhovor mezi Harrym, Cybil a Dahliou. Jakmile skončí, doběhněte až k majáku a po točitém schodišti vystoupejte na střechu, kde se znova setkáte s duchem Alessy. Až zmizí, tak opusťte maják a budete automaticky přesunuti na loďku. Z ní utíkejte dál na sever a následně na západ, kde najdete otvor vedoucí do kanálu. Slezte tedy dolů, seberte si ze stěny mapu a podle ní doběhněte k druhému žebříku. Ten vás dovede do zábavního parku.

Zábavní park (Amusement Park)

Od žebříku doběhněte ke stánku se zmrzlinou a uložte si hru. Pokračujte dál a po chvíli narazíte na kolotoč. Vstupte dovnitř a jakmile na vás Cybil zaútočí, tak ji polijte tekutinou z nemocnice.

Nicota (Nowhere)

Po shlédnutí animace projděte dveřmi, doběhněte k výtahu a nastupte do něj. Pro nynější lokace nemáme bohužel mapu a tak si budeme muset udělat označení pro všechny místnosti. Vždy když vstoupíte do nějaké chodby, tak všechny místnosti označíte proti směru hodinových ručiček písmenem a číslem. První chodbu si tedy označte jako P1-P8. Jděte do P6, na konci si vezměte šroubovák a kombinačky a ty pak použijte v P8 na potrubí. Získáte Ophielův klíč, kterým můžete odemknout P5 a dostanete se do druhé chodby. Zde si označte místnosti D1-D8 (dveře, kterými jste prošli, ponecháme bez označení). V D7 nastavte na panelech zleva doprava čísla 6,4 a 8, seberte kámen času a utíkejte ke dveřím D2. Na panelu zadejte slovo ALERT, v poslední místnosti seberte amulet Solomona a jděte nazpět. Po shlédnutí animace se vraťte do první chodby a zamiřte do P3. Do hodin vložte kámen času, vezměte klíč a vydejte se do P7. Vyjeďte výtahem do 2. patra (označení místností T1-6), v T4 seberte Crest of Mercury a prsten a projděte dveřmi T2 do čtvrté chodby (Č1-8). V Č1 seberte ze stolku fotoaparát, vraťte se k výtahu a vyjeďte do 3. patra. Vyfoťte levý obraz, symboly zadejte na levých dveřích a v místnosti za nimi si vezměte klíč od klece. Jeďte zpět do první chodby, vstupte do P1 a z klece vytáhněte Key of Phaleg, kterým odemknete dveře P2. Dostanete se do páté chodby, kde si místnosti označte PA1-6. V PA1 nejprve použijte na skříňku prsten, pak vytáhněte Melchiorovu dýku a opusťte místnost. V PA2 roztrhněte sáček s bonbóny, seberte Key of Bethor a skrz chodbu pokračujte do PA5 pro znamení Ankh. Teď jděte do PA6, vypněte generátor a zamiřte zpět do čtvrté chodby. V Č2 odmontujte pomocí šroubováku destičku na zdi, seberte klíč a s ním otevřete dveře PA3. Po animaci seberte disk a v místnosti PA4 zasaďte do dveří všechny předměty. Nakonec už jen projděte dveřmi, seběhněte dolů po schodišti a zlikvidujte finálního bosse.

Žádné komentáře:

Okomentovat