9. března 2010

Spider-man 2: Enter Electro - Návod

Level 1: Enter The Web-Head

První kolo je jakýmsi tutoriálem, takže postačí, když budete sledovat kompas a poslouchat Beastovy rady (po prozkoumání otazníku). Tímto způsobem se probojujte až na konec levelu.

Level 2: Burglary Interrupted

Zabijte dva zloděje, vydejte se po Front street kupředu a doběhněte až k autu. Zneškodněte další dva zloděje, pomocí pavučiny uhaste auto a pokračujte po ulici k řece Hudson. Podél zábradlí dojděte až ke kavárně, obraťte se k hydrantu a pomocí tlačítek ↓ + ∆ strhněte uzávěr. Nyní se vydejte do uliček mezi domy, kde vás napadne poslední čtveřice zlodějů. Zbavte se jich, utíkejte k budově s podzemní garáží na rohu Cas a River Street a vylezte až na střechu.

Level 3: Rooftops By Night

Vylezte na střechu, zbavte se hlídače a po okolních domech se dostaňte až na most. Přejděte na druhou stranu, přeskákejte k domu s osvětlenou přední stěnou počkejte až váš hrdina dostane Spider sense. V tu chvíli zlikvidujte trojici kulometných hnízd na okolních domech a pokračujte k hangáru, kde mise končí.

Level 4: Warehouse 66

Jedno z bojových kol. Vaším úkolem je pouze zklidňovat všechny nepřátele v hangáru a tím pro vás level skončí.

Level 5: Spidey vs. Shocker

Shocker je celkem jednoduchý boss. Stačí na něj použít taktiku, kdy ho nejprve spoutejte pavučinami, pak mu zasaďte pár úderů a odskočte. Tento postup opakujte dokud ho nezničíte a pak už jen shlédněte animaci.

Level 6: Smoke screen

Podle radaru se dostaňte k bombě a spustí se časový limit, ve kterém vyhledat čtyři karty. Vydejte se tedy na průzkum, seberte zlodějům karty a vložte je do bomby. Pokud vám bude docházet čas, tak nezapomeňte, že za každou vloženou kartu do bomby získáte čas navíc.

Level 7: Hangar 18

Další bojový level, takže jen zlikvidujte všechny vojáky a děla v okolí a mise skončí.

Level 8: Crash Flight!

Krátký, ale doposud nejtěžší level. Utíkejte do vedlejšího hangáru, ničte barely které stojí v cestě a přehoďte páku, čímž uvolníte cestu dál. Tímto způsobem dostaňte letadlo do posledního hangáru, který je mnohem větší a pomocí pavučin mu zastavte vrtule.

Level 9: To Catch A Thief

Další poměrně snadná mise. Vyhněte se kontaktu s nepřáteli a podle kompasu sledujte vrtulník až na konec mise. Hlavní je aby vám nespadl signál úplně na minimum, což by znamenalo opakování.

Level 10: In Darkest Night

Doběhněte do Area 4, přehoďte páku a zjistíte, že musíte rozsvítit všechny čtyři tlačítka na panelu. Vraťte se tedy do Area 1, zmáčkněte levé tlačítko, pokračujte do Area 3 a tam stiskněte obě tlačítka. Nyní už jen znovu přehoďte páku v oblasti 4 a máte vystaráno.

Level 11: Heart Of Darkness

Podle radaru doběhněte do Power room, přehoďte páku na zdi a otevřenými dveřmi se vydejte do kontrolní místnosti. Otevřete si dveře číslo 2, utíkejte k nim a dostanete se do kruhové místnosti, kde uvidíte jak vám ujíždí vlak. Jedinými otevřenými vraty se tedy vydejte dál, doběhněte do druhé kontrolní místnosti a tam si zpřístupněte dveře číslo 7. Nakonec se už jen vraťte do kruhové místnosti a průchodem otevřenými vraty ukončete misi.

Level 12: Catch That Train!

Vaším úkolem je dostihnout ujíždějící vlak, což by nebyl takový problém, kdybyste v zádech neměli Sandmana. Utíkejte dopředu a jakmile narazíte na stěnu z písku, tak se vyhýbejte Sandmanovým útokům a na stěnu házejte vše, co vám přijde pod ruku (sudy, krabice nebo vysokozdvižný vozík). Stěně opadne a vy budete moci pokračovat v pronásledování. Celý postup takto opakujte, dokud nedostihnete vlak.

Level 13: Gangland

Zneškodněte dvojici gangsterů, zničte ventilační mřížku na stropě a protáhněte se k výtahu. Pavučinou zpevněte výtahové lano, pavučinou koulí přehoďte vypínač (tím osvobodíte civilistu) a vyšplhejte šachtou o patro výš. Na tomto podlaží ochraňte a osvoboďte pětici civilistů před gangstery, doběhněte na konec patra mezi knihovny a ventilační šachtou ve stropě se vydejte dál. Nejprve zachraňte dva rukojmí v otevřených kancelářích a pokračujte do chodby. Zde rozstřelte pavučinovou kouli dveře dvou kanceláří, osvoboďte zbývající čtyři rukojmí a level ukončete dveřmi na konci chodby.

Level 14: Spidey vs. Hammerhead

Pomocí pavučiny vytrhněte Hammerheadovi zbraň z ruky, přeskočte ho a až bude zvedat zbraň, tak mu útočte na záda. Po několika zopakování Hammerhead padne a vás čeká další level.

Level 15: Spidey In The Machine

V první místnosti zlikvidujte létající roboty, vypněte generátory a pokračujte do místnosti s obřími ventilátory. Jděte k chodbě s lasery, prozkoumejte panel nalevo a zachyťte všechny tři body ve vyznačené části. Pak proběhněte chodbou do kontrolní místnosti, vypněte oba ventilátory a utíkejte k nim zpět. Větrací šachtou na stropě prolezte do velké místnosti, projděte dveřmi a protáhněte se tunelem s lasery. V kontrolní místnosti na konci přehoďte obě páky, utíkejte nazpět a projděte dveřmi s označením 2.

Level 16: Mission: Spidey

Nehýbejte se, zmáčkněte R1 a vytáhněte se na plošinku. Pomocí pavučiny sepněte tlačítko a seskočte zpět dolů na můstek. Vstupte do kruhové místnosti a u prvních dveří napravo stiskněte tlačítko. V oblasti jedna zničte nejprve tři generátory droidů, pak i je samotné a aktivujte spínač v zadní části místnosti. Vraťte se zpět do kruhové místnosti, pokračujte dál a stejným způsobem pokračujte do oblasti 2. Zde nejprve zničte laserová děla, pak vylezte na generátor a stiskněte první tlačítko. Seskočte dolů, aktivujte i druhé tlačítko a zamiřte do další oblasti. Na panelu napravo nejprve ∆ zvedněte teplotu na maximum, pak O vypněte silové pole a zlikvidujte pozemní droidy. Až se vám to podaří, tak pavučinou aktivujte tři tlačítka na sloupu a posledním tlačítkem v zadní části místnosti zpřístupněte dveře v kruhové chodbě.

Level 17: Downward Spiral

V každém úseku věže aktivujte dva spínače a pokračujte směrem vzhůru. Takto se dostaňte až úplně nahoru ke dveřím laboratoře.

Level 18: Spidey vs. Lizard

Utíkejte k panelu před vámi, namíchejte si tři séra (A, B, C) a spodní volbou si je nechte poslat do místností. Nyní si v jednotlivých místnostech můžete sebrat celkem séra a ty pak použít na Lizarda. Hoďte ho ∆ po Lizardovi a ve chvíli, kdy se bude potácet, tak do něj mlaťte hlava nehlava. Několikrát to zopakujte a boj skončí.

Level 19: Aces High

V této misi se budete muset řídit podle červených laserových děl. Na každé střeše, odkud vychází červený paprsek je jedna červená věž, kterou musíte vypnout. Celkem je jich šest a až je všechny vypnete, tak pokračujte podle radaru dokud mise neskončí.

Level 20: Spidey vs. Sandman Again

Utíkejte do výklenku domu, otočte ventilem a počkejte až se natlakuje voda. Pak nalákejte Sandmana k potrubí, otočte na něm ventilem a až se bude utápět ve vodě, tak do něj kopejte co nejrychleji to půjde. Stačí několikrát zopakovat a máte vyhráno.

Level 21: Konichi-wa Spider-san

Zničte první várku samurajů, jděte do domku uprostřed a zničte zástěnu. Tím odkryjete generátor. Pak už jen likvidujte samuraje a jejich ostatky použijte na zničení generátoru.

Level 22: Rock Of Agens


Obdoba 17. mise, takže se budete muset vyšplhat až na samotný vrchol. Nastávají pouze dvě změny. Tou první je, že nemusíte mačkat tlačítka a stačí se pohybovat směrem vzhůru a tou druhou, že se musíte vyhýbat horizontálním a vertikálním elektrickým výbojům.

Level 23: Spidey vs. Electro

Přibližte se co nejblíže o půjde k elektrickému oblouku, který dělá Electro, tlačítkem R1 vyskočte na strop a zněj útočným kopem zasáhněte Electra. Jakmile budete na jeho plošině, tak mu ještě uštědřete několik ran a pak budete odhozeni výbojem. Celou taktiku stačí opakovat dokud mu nevezmete všechnu energii.

Level 24: Top Of The World

Nejprve přeskočte na vedlejší budovu, vyšplhejte na věž a rozmlaťte 4 konduktory. Pak se vraťte na střechu, kde jste začali, zničte články u baterií v rozích a schovejte se za jednu z nich. Až vás Electro napadne výbojem tak se odrazí a schytá ho sám. V tu chvíli na ně zaútočte a tímto způsobem mu uberte polovinu energie. On se vydá dobít si k věži energii, ale vzhledem k tomu, že jste rozbili konduktory, tak spadne věž a vy ho budete moci zabít.

Žádné komentáře:

Okomentovat